Çarşamba, Şubat 03, 2016

Son zamanlarda..

Artık düzenli yazacağım dediğim her an düzensiz yazıyorum. Düzensizlik düzenim var yani. Oysa ki burası günlüktü, hatıraydı değil mi?

Birkaç hafta önce kahvaltı için Maşukiye'ye gittik. Oradan sevgilimin askerlik yaptığı yeri gezelim, hatıralarını tazeleyelim derken kendimizi Abant'ta bulduk. Gezdik, bol bol fotoğraf çektirdik, sonra ben eve dönüyoruz sanıyorken  sürpriz bir şekilde 1 gece burada(tıktık)  konakladık. Biz çok sevdik. Tavsiye ederiz.


Kardeşim asker. Şafak 76-Kastamonu! Çok şükür plakalara indik. Sömestr tatilinin ilk haftası onu görmeye İzmir'e gittik. Kuzumu evci çıkardık haftasonu için. Hem ona hem bize çok iyi geldi. Dönüşte Ayvalık taraflarında konaklayalım derken sevgilimin son an teklifiyle Edirne'ye geçtik. 1-2 gün de bizimkilerle vakit geçirdik. Tatil bana tam tatil oldu yani.

Dün de Çiğdem'e gittik. Gökçe bize brownie yaptı. Tabi bu brownieden 1 dilim yemek akşam yemek yemememe mal oldu ama hiç sorun değil. Sen daha çok yap Gökçe. Sen daha çok yaz Gökçe. Sen bize kurs ver Gökçe! :) 


Ve son!

Ben artık balık elleyebiliyorum.

Evet henüz temizleyemiyorum belki ama, yıkayıp, marine edip ızgaraya/tavaya yerleştirebiliyorum.

Bu bile büyük bir adım benim için ^^




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder