Çarşamba, Kasım 23, 2016

25. Hafta

O kadar uzun olmuş ki yazamayalı..

Neler oldu bu arada?

Dün şeker yüklemesi yaptırdım. Allah'ım o nasıl tatlı, nasıl iç bayıcı bir şey. Karatay'a hak vermedim değil. Saatlerce aç kaldım, üzerinde bir de o. Resmen gece uyuyana kadar başım ağrıdı, beyin damarlarımda basınç hissettim.

Gamze Avcu (@pustuklumama) tarafından paylaşılan bir fotoğraf ()


Canımın ne istediğine gelirsek

Hamileliğimin başından bu yana en çok turşu yedim. Hele 10-16. haftalar arası bu istek zirve yaptı. Çerez yer gibi turşu yiyordum. Bu hafta da ısrarla ayva yiyorum. Üstelik tuzlayarak :)

Kızım en çok ballı ılık süte ve mandalinaya tepki veriyor. Dün şeker yüklemesindeki sıvıya da oldukça hareketlendi. Ben en çok doğduktan sonra süte vereceği tepkiyi merak ediyorum. Ben çok severim, babası ağzına koymaz. Bakalım bizimki sevdiğinden mi yoksa sevmediğinden mi veriyor o tepkileri :)

Bugün itibariyle doğması beklenen zamana tam 100 gün var. Geri saymak çok keyifli. Sen yine de zamanında gel kızım, bu geri sayma keyfini sonuna kadar yaşat bize :)

Gamze Avcu (@pustuklumama) tarafından paylaşılan bir fotoğraf ()

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder